Product: Modlily Swimsuit Clear all filters (300 of 300 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:

Featured

Modlily - I lucked out
Modlily - I lucked out
I have read many bad reviews so I was worried.I actually had a pretty quick and efficient customer service encounter. I received the wrong bathing suit, the sizing was spot on based on their sizing chart(and I'm a plus sized girl). I contacted customer service. My...
Read more
3.9
Product
Modlily Swimsuit
#1075711
Reply to reviews
I purchased 2 bathing suits on Modlily July 5. After purchasing, I read scathing reviews of all kinds and was worried I would ever receive my purchase and if I did they would not fit. I just resigned myself to the fact that I wouldn't get them. I paid $10 for express...
Read more
4.6
Product
Modlily Swimsuit
#1074650
Reply to reviews

I ordered a bathing suit and the top was for a toddler, very small.I have been trying to get an address to return it going on 3 weeks now. I have sent many emails, with no response. I will NEVER buy from these guys again! Never buy from this company.......ever.........
Read more
Anonymous
Tina77

You can ask your credit card company to dispute the charge. They will give you credit, contact the clothing company for a response, then make a ruling. You are in the right so...

1.0
Product
Modlily Swimsuit
I didn't like
  • Returns procedure
#1074214
Reply to reviews

Modlily - Finally got return number

#1079475
1.5
Details
I finally figured out the absolute rediclouus return policy for Modlily. You have to send photos of the clothes and jump threw tons of hoops. It's been 9 weeks and I still have no refund. This is the most awful company ever. Quality of clothes bad, service even worse. Never buy from them.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Modlily - Horrible quality and credit card was hacked!

#1077166
Horrible quality and credit card was hacked.
Comment
Show

Modlily - Poor quality garments and odd sizing!

#1075359
1.3
Details
Poor quality swimsuits. The sizing is very odd and not even close to being true to size! Took weeks to receive swimsuits! A new ghtmare to return! Very disreputable company!! Would not order again from modlily EVER!
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Modlily - Item 170105701 bathing suit wrong size not a large want a refund and to return to u

#1065051
I want to return and want a full refund your sizes are wrongly suited sondra hartman 4106882994
Comment
Show

Has taken so long to get any respons now they say I am outside 30 day return policy. I returned it within 3 days. They keep sending me emails to buy more ***. NEVER AGAIN. AND I WILL TELL EVERYONE I KNOW NOT TO BUY. This box wants more words so... Modlily sucks....
Read more
Anonymous
Anonymous

Mod Lilly is a Chinese sweat shop. Buy American.

1.0
Product
Modlily Swimsuit
#1072567
Reply to reviews
I ordered 3 swimsuits that took 8 weeks to get to me.I tried emailing customer service 4 times. Each time they responded about a back order that had not been communicated to me when i ordered. When I received everything, there was no packing slip and the packing was...
Read more
1.2
Product
Modlily Swimsuit
#1066785
Reply to reviews
I ordered a bathing suit and a dress.I ordered 4 sizes bigger than normal as their sizing is off. First it took 2 months to come to me and my complaints to customer service (email only, no phone number) did nothing. The items come from China and once I finally received...
Read more
Product
Modlily Swimsuit
#1065725
Reply to reviews
There is no way to do an easy return with this company!!!They sell swimsuits for God's sake - surely I'm not the first customer to need to return this kind of item I bought online?? I'm on my 3rd round of "please submit a ticket to us with your request - please tell us...
Read more
Anonymous
Anonymous

Mod lily is a Chinese sweat shop. Buy American

Anonymous
Jo

First time I wore the bathing suit it faded in places to an ugly green. And it was too big. No return instructions or number to call. Do not do business with this company. ...

1.0
Product
Modlily Swimsuit
I didn't like
  • Will not refund for ill fitting bathing suit
#1063334
Reply to reviews
Order a swimsuit, want to return, no invoice sent, no record of my order on their website and now I am a pissed consumer.No way to submit ticket, only get a "did this help you". NO, it didn't help me. It might only be $26.47 but they are getting rich off of each and...
Read more
Anonymous
Denise

I can't even get them to send my bathing suite. I just cancelled my order...I can not deal with such ignorance. And it is a scam...I'm calling my credit card tomorrow. It's...

1.0
Product
Modlily Swimsuit
#1059870
Reply to reviews

I AM LETTING YOU SEE MY COMMUNICATION WITH THIS COMPANY.DO NOT BUY FROM THEM!!! Topic: Return/Exchange Question: The size is not fit Content: I need to return this order. It does not fit. Reply Adminstrator At :04/29/2017 09:13:29 AM hello, What is not fit to you of...
Read more
Anonymous
RTerry

Just googled address 10401 Rhode Island Ave, beltsville MD. It's a storage facility. This company is such a scam!!!

Anonymous
RTerry

I had almost the exact communication with this horrible company. The address they gave me for my return was actually a residence. I googled the address and it showed a street ...

Product
Modlily Swimsuit
#1050647
Reply to reviews
I placed my order on April 4th, hoping to have it by April 17th - when I left for my vacation.The website said to allow up to 4 business days for processing and then an additional 6-7 business days for shipping. Adding it up, that would total 11 business days. I had...
Read more
2.8
Product
Modlily Swimsuit
I didn't like
  • Length of time it took to deliver the items
  • That the product sizes were not what was advertised
#1040530
Reply to reviews