Modlily Dress Review from Spanaway, Washington

Spanaway, Washington
147 views 1 comment

Worst company i have ever had the displeasure of ordering from.They need to be shut down.

Their sizing charts are for a 5yr old. The quality is ***, items were missing from the order and they never enclosed a shipping reciept. How does one go about contacting Facebook and having their page pulled down. Horrible horrible business!

!

There return policy says 30 days but I just received a response from them stating its 14 days.I know they're just waiting for the time to run out.

Review about: Dress.

Review #839096 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE
Reason of Review / Monetary Loss Bad quality / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Modlily?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Modlily
#1161126
Thanks for your feedback.
First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.
Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.
In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer. We will send a full refund after order returned and received.
Regards,

You May Also Like

"I ordered 5 dresses on 2/16/16 and spent $120. They took my money, and I have NO CLOTHES! There is no live chat, and if they get back to you,..." Read more
"I purchased a formal dress from modlily. It took them forever yo send it and once they did, it was the wrong item and the wrong size. The dress the..." Read more
"I ordered my wife a jacket from ModLily .com in a 3XL and when it arrived, a week longer than promised, it barely fit my daughter who wears a medium...." Read more
"DO NOT EVER BUY ANYTHING FROM Modlily. They listed a sweatshirt on their website for $90 original price as being on sale for $15. I thought it looked really warm..." Read more
"Sent package w/ tracking number 179774924264 on 16 Feb 2017 which as of this writing has not been delivered. Called the Iligan City LBC office and informed me that the..." Read more
"Miniinthebox take immediate payment, and give deliberately misleading information on delivery times (split into processing and shipping) on their web site. They have had my money for over a month..." Read more
"On 21 February 2016 I have made two purchases of tickets on Viagogo for the New Zealand vs South Africa ODI on 25 February 2017 in Wellington. I have received..." Read more
"John and his team are awesome: super efficient, fast, on time, nice, and accommodating. My husband and I had used BR Moving when we moved from one apartment to another..." Read more

Modlily Recently Discussed

 

Companies similar to Modlily