Lagro, Indiana
2 comments
Not resolved

Unable to contact customer support by phone only by ticket.And based on the replies they are computer generated and not a person.

It has been over two weeks since they got my money and says my order is still Unshipped! To get a refund and cancel the order they take more money!!!

So to test the system I tried to order the same items and sizes and the site says available!Funny they are available to others and not the ones who have already paid and waiting on them!?!?

Review about: Bathing Suit.

I didn't like: Service, Never received my clothes but you got your money.

Review #834081 is a subjective opinion of a user.

1.0
Location
Warranty
Product or Service Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Customer service
Price Affordability
Delivery Service
Staff
Value for money
Advertised vs Delivered
Diversity of Products or Services
Discounts and Special Offers
Website
PRODUCT OR SERVICE
Delivery Service
Reason of Review / Monetary Loss Problem with delivery / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Modlily?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Modlily
#1161159
Thank you for your valuable feedback.
I wish to start off by telling you that we are extremely sorry about the situation.
I have followed up your case and our team will solve it for you. Can you please submit a ticket? Our customer service will resolve the problem in 1-2 working days. Please mention that you are from pissedconsumer website.
Anonymous
#1148135
Did you eventually get the items you ordered?

You May Also Like

"Just received 2 dresses from Modlily! One has a huge hole under the arm and down the side! No phone number to reach them! Customer service is horrible! I have..." Read more
"I ordered an long fleece lined denim jacket for $45. It is two sizes too small. There is no invoice attached with the item. I went back to my email..." Read more
"DO NOT EVER BUY ANYTHING FROM Modlily. They listed a sweatshirt on their website for $90 original price as being on sale for $15. I thought it looked really warm..." Read more
"Placed an order through pay pal under transaction reference 7GJ123907BD990533F. Till date not delivered to me though I opted for the delivery within 5 days . Payment done on 10th..." Read more
"This block was dated 19aug2017 And when I opened it there was small holes in the tin foil wrap.I threw it away. The UPC code is 0- 21000 61161-4 I..." Read more
"2/11/17 I purchased two collars and one set of training lines and 'The Perfect Dog Training Kit'. Cost with tax was $114.17 which I charged to my Chase credit card...." Read more
"My teenage son had his very expensive smartphone stolen from his backpack at school. His phone was fought 6 months old & was the 64GB Moto Z Force (it's the..." Read more
"Minute Clinic was A3 hour wait it was uncomfortable and rushed and the nurse didn't seem to care. Nothing was ever explain to me and Depp the invoice I paid..." Read more