Colorado Springs, Colorado
Not resolved
3.2
Details
2 comments

I ordered a 1 pc.swim suit. Would like to see if the next size up will have a longer torso. This one is too short for me.

I have tried getting in touch with customer service but they never sent me a customer order number. So I cant get through.

Have also called a few times and left messages.

It also went through pay pal which I never asked for, So I never got an e-mail from Modlily only Pay Pal.

The suit is really nice(good quality also) but I need it longer!

I need this for a trip Im taking at the end of May, I hope they get in touch one way or the other soon!

Product or Service Mentioned: Modlily Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $26.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

Modlily Cons: Customer service unresponsive.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Bertie
#1161145

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

Anonymous
#1147309

You're probably lucky you received your order. Worst company ever.

Modlily Reviews

  1. 1299 reviews
  2. 327 reviews
  3. 73 reviews
  4. 33 reviews
  5. 33 reviews
Modlily reviews